چرا برندسازی شخصی؟
آموزش برند شخصی: از زمانی که تام پیترز میگفت «هر انسان باید خودش را مانند یک شرکت اداره کند» بیش از دو دهه گذشته است.
گسترش شبکههای اجتماعی، رقابتی شدن فضای کسبوکار، رونق فعالیتهای دانشمحور، رواج یافتن سبک فریلنسری و کارهای پروژهای و شکلگیری آنچه اقتصاد شهرت نامیده میشود، باعث شده که بسیاری از ما برای متمایز شدن نسبت به دیگران نیازمند برندسازی شخصی باشیم.
محتوای دوره برند سازی شخصی
برند چیست؟ چرا به سراغ برندسازی میرویم؟
چند اشتباه رایج در درک مفهوم برند و برندسازی
جایگاه یابی برند چگونه انجام میشود؟
ارزش پیشنهادی برند
هویت برند چیست؟
آیا به هویت کلامی برند خود توجه میکنید؟
آگاهی از برند | یادآوری برند و تشخیص برند
عصاره برند چیست؟ آشنایی با روح یک برند
نقاط تماس برند با سایرین
تعریف وفاداری به برند یا Brand Loyalty چیست؟
برندسازی شخصی چیست؟ پرسونال برندینگ چگونه انجام میشود؟
اهمیت برندسازی شخصی | مزایای برند شخصی چیست؟
برندینگ برای شخص یا برای کسب و کار؟
ساخت برند شخصی | پرسونال برندینگ از خودشناسی آغاز میشود
برندسازی شخصی | انتخاب مخاطب برند
توسعه برند شخصی | باید برای ارتباطات برند برنامهریزی کنید
نقش ارزش ها در برندسازی شخصی
این دوره آموزشی برای چه کسانی مفید است؟
اگر کسبوکاری دارید که موفقیت در آن مستلزم این است که نامتان شناختهشده باشد و برندی معتبر داشته باشید، اگر حوزهی شما رقابتی است و افراد بسیاری در آن مشغول هستند، و نیز اگر در شبکههای اجتماعی فعالیت گسترده دارید و علاقهمند هستید این فعالیتها هدفمند و اثربخش باشند، احتمالاً این دورهی آموزشی میتواند برای شما مفید باشد.
مدیران، معلمان، بلاگرها، وکلا، پزشکان، نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا از جمله افرادی هستند که به عنوان مخاطب این دوره آموزشی در نظر گرفته شدهاند.
اگر دغدغه توسعه و تقویت برند خود را ندارید، این مجموعه میتواند به شما در تحلیل فعالیت دیگران کمک کند.
این مقاله برای من مفید بود
1+ 0 نفر این مقاله را پسندیده