آموزش پذیرایی و تشریفات اداری و رسمی | آداب و نحوه پذیرایی اداری
روش پذیرایی کردن آداب و تشریفات خاص خود را دارد و در هر محیطی آموزش متناسب با خود را می طلبد مثلاً آموزش پذیرایی اداری و رسمی، هتل، روش پذیرایی رستورانی، فضاهای گردشگری، پذیرایی در شرکت و سازمانها…
همچنین در آموزش پذیرایی اصولی و استاندارد برای افراد متفاوتی صورت می گیرد مثلاً آموزش پذیرایی و تشریفات برای آبدارچیان و پیشخدمتان اداری، گارسون های رستوران، سالن داران تالارهای پذیرایی و بسیاری از مکان هایی که نیاز به آموزش رسمی دارند
نکته مهم اینکه با وجود محیط های کاری و همچنین افراد متفاوتی که هستند و باید متناسب با آنها اصول تشریفاتی را آموزش داد، در بسیاری از موارد آداب و تشریفات پذیرایی مشترکی دارند و باید مهارتهایی با یک نوع سبک بیاموزند.
چه مواردی در دوره های پذیرایی و تشریفات آموزش داده می شود
- مقدمه ای بر اهمیت تشریفات و پذیرایی
- ویژگی های شخصیتی مسئول تشریفات ، پذیرایی و آبدارخانه
- انواع چیدمان میز مذاکرات ، اصول بهداشت پذیرایی
- روش های پذیرایی ، روش های حمل ظروف در پذیرایی
- نحوه قرار دادن پذیرایی روی میز، زمان مناسب پذیرایی
- زمان مناسب جمع آوری ظروف
- نحوه پذیرایی نوشیدنی ها ، چیدمان میز ناهار
- اصول ارتباطات موثر ، ارتباطات موثر با مدیران و همکاران
- ارتباطات حضوری، ارتباطات تلفنی
- چگونه به مشتری خدمات بدهیم، نکات مهم در خدمات رسانی
- شناخت مشتری در خدمات، نیازهای پنهان مشتری
- خصوصیات مشتری، راه های بهبود در رضایت مشتری
- رمز موفقیت در خدمات رسانی، تعهد و علاقه مندی در خدمت رسانی
- ارتباط برقرار کردن و ویژگی های یکی نیروی خدمت رسان
- عوامل مهم در ارتباطات صحیح و مثبت
- آموزش بهداشت فردی، ویژگی های یک سرویس مشتری خوب
- ویژگی های رفتار شایسته و اخلاق کار، فراگیری و پرورش مهارت های گوش دادن
- انعطاف پذیری در خدمات رسانی
- آراستگی و بهسازی محیط کار، مباحث نوین فنون پذیرایی
- تشریفات داخلی، تشریفات خارجی
- نحوه پذیرایی جلسات ، مهماندار آراسته در سازمان
سطح پیشرفته یا معمولی؟
در این دوره آموزشی که در دو سطح معمولی و پیشرفته انجام می شود کلیه موارد از صفر تا صد به شرکت کنندگاه آموزش داده می شود. دوره معمولی در ۸ ساعت و دوره پیشرفته در ۱۶ الی ۱۴ ساعت آموزش داده می شود.
تفاوت وره پیشرفته و معمولی از نظر محتوا
دوره پیشرفته و معمولی از نظر محتوایی تفاوتی با یکدیگر ندارند فقط در دوره پیشرفته ما درمحتوا عمیق تر می شویم و تمرین کارگای بیشتری نسبت به درخواست سازمان ها و ارگان ها انجام می دهیم
جهت برگزاری دوره آموزشی در محل شرکت و سازمان خودتان از طریق تلفن ۰۲۱-۹۱۰۱۸۳۱۲ و یا عدد ۷ را به شماره ۰۹۱۹۴۹۸۸۵۳۹ ارسال کنید. یا از اینجا پیام بگذارید.
درخواست آموزش در محل شرکت ها و سازمان ها
این مقاله برای من مفید بود
1+ 2 نفر این مقاله را پسندیده