ثبت نام کارگاه فنون پذیرایی و تشریفات آغاز شد همین الان ثبت نام کن!!

آموزش پذیرایی رسمی و تشریفات اداری | آداب و نحوه پذیرایی اداری

پذیرایی اداری و رسمی

آموزش پذیرایی و تشریفات اداری و رسمی | آداب و نحوه پذیرایی اداری

روش پذیرایی کردن آداب و تشریفات خاص خود را دارد و در هر محیطی آموزش متناسب با خود را می طلبد مثلاً آموزش پذیرایی اداری و رسمی، هتل، روش پذیرایی رستورانی، فضاهای گردشگری، پذیرایی در شرکت و سازمانها…

همچنین در آموزش پذیرایی اصولی و استاندارد برای افراد متفاوتی صورت می گیرد مثلاً آموزش پذیرایی و تشریفات برای آبدارچیان و پیشخدمتان اداری، گارسون های رستوران، سالن داران تالارهای پذیرایی و بسیاری از مکان هایی که نیاز به آموزش رسمی دارند

نکته مهم اینکه با وجود محیط های کاری و همچنین افراد متفاوتی که هستند و باید متناسب با آنها اصول تشریفاتی را آموزش داد، در بسیاری از موارد آداب و تشریفات پذیرایی مشترکی دارند و باید مهارتهایی با یک نوع سبک بیاموزند.

چه مواردی در دوره های پذیرایی و تشریفات آموزش داده می شود

  • مقدمه ای بر اهمیت تشریفات و پذیرایی
  • ویژگی های شخصیتی مسئول تشریفات ، پذیرایی و آبدارخانه
  • انواع چیدمان میز مذاکرات ، اصول بهداشت پذیرایی
  • روش های پذیرایی ، روش های حمل ظروف در پذیرایی
  • نحوه قرار دادن پذیرایی روی میز، زمان مناسب پذیرایی
  • زمان مناسب جمع آوری ظروف
  • نحوه پذیرایی نوشیدنی ها ، چیدمان میز ناهار
  • اصول ارتباطات موثر ، ارتباطات موثر با مدیران و همکاران
  • ارتباطات حضوری، ارتباطات تلفنی
  • چگونه به مشتری خدمات بدهیم، نکات مهم در خدمات رسانی
  • شناخت مشتری در خدمات، نیازهای پنهان مشتری
  • خصوصیات مشتری، راه های بهبود در رضایت مشتری
  • رمز موفقیت در خدمات رسانی، تعهد و علاقه مندی در خدمت رسانی
  • ارتباط برقرار کردن و ویژگی های یکی نیروی خدمت رسان
  • عوامل مهم در ارتباطات صحیح و مثبت
  • آموزش بهداشت فردی، ویژگی های یک سرویس مشتری خوب
  • ویژگی های رفتار شایسته و اخلاق کار، فراگیری و پرورش مهارت های گوش دادن
  • انعطاف پذیری در خدمات رسانی
  • آراستگی و بهسازی محیط کار، مباحث نوین فنون پذیرایی
  • تشریفات داخلی، تشریفات خارجی
  • نحوه پذیرایی جلسات ، مهماندار آراسته در سازمان

سطح پیشرفته یا معمولی؟

در این دوره آموزشی که در دو سطح معمولی و پیشرفته انجام می شود کلیه موارد از صفر تا صد به شرکت کنندگاه آموزش داده می شود. دوره معمولی در ۸ ساعت و دوره پیشرفته در ۱۶ الی ۱۴ ساعت آموزش داده می شود.

تفاوت وره پیشرفته و معمولی از نظر محتوا

دوره پیشرفته و معمولی از نظر محتوایی تفاوتی با یکدیگر ندارند فقط در دوره پیشرفته ما درمحتوا عمیق تر می شویم و تمرین کارگای بیشتری نسبت به درخواست سازمان ها و ارگان ها انجام می دهیم

آموزش گروه صبادرس بصورت کارگاهی و عملی برگزار می گردد

جهت برگزاری دوره آموزشی در محل شرکت و سازمان خودتان از طریق تلفن ۰۲۱-۹۱۰۱۸۳۱۲ و یا عدد ۷ را به شماره ۰۹۱۹۴۹۸۸۵۳۹ ارسال کنید. یا از اینجا پیام بگذارید.


درخواست آموزش در محل شرکت ها و سازمان ها

انتخاب آموزش هاضروری
اگر به آموزش دیگری نیاز دارید اینجا بنویسید

مطالب مرتبط
آموزش انتظامات و حراست 2 دقیقه

آموزش انتظامات و حراست (نگهبانی)

صبادرس

آموزش انتظامات و حراست (نگهبانی)-امروزه حراست و نگهبانی به عنوان یکی از شغل های خاص ، تشریفاتی و حساس در هر شرک و سازمانی می باشد. این افراد اولین کسانی هستند که از همکاران ، مدیران ، مهمانان و ارباب رجوع استقبال می کنند. این شغل هم نیاز به اخلاق حرفه ای و ادب و […]

راننده تشریفات 7 دقیقه

راننده تشریفات – آموزش آداب معاشرت ویژه رانندگان تشریفاتی

صبادرس

راننده تشریفات وظیفه بسیار سنگینی به عهده دارد زیرا برداشت اول هر مشتری یا مسافر، از یک شرکت را او شکل می دهد. اگر این برداشت را بصورت حرفه ای شکل دهیم، می توانیم از هر مسافر یک مشتری وفادار بسازیم! در این مقاله ۲۰ نکته مهم آماده کرده ایم که هر راننده تشریفات باید آن ها […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان