ثبت نام کارگاه فنون پذیرایی و تشریفات آغاز شد همین الان ثبت نام کن!!

آموزش خانه داری و اتاقدارهتل

آموزش خانه داری و اتاقدارهتل

آموزش خانه داری و اتاقدارهتل

آموزش خانه داری و اتاقدارهتل: شغل خانه داری هتل از آن دسته مشاغلی است که به یک فردی حرفه ای و دلسوز برای نگهداری از اتاقها، مراقبت از مهمانان و سایر موارد مربوط به مرتب بودن اتاق های هتل نیاز دارد. یک خانه دار هتل در درجه اول وظیفه مرتب کردن اتاق های میهمانان در طول اقامت و بعد از خروج مهمان از هتل و تمیز کردن کلیه مواردی که در اتاق ها نیاز به تمیز کردن دارد را بر عهده دارد. به همین دلیل هتل ها معمولا به دنبال افرادی هستند که قبل از مشغول شدن به این کار دوره آموزشی لازم را دیده باشند. در همین راستا آکادمی آموزش ایرانیان دوره خانه داری هتل را برای افراد علاقمند به این شغل طراحی و ارائه کرده است. دوره خانه داری هتل با کمک اساتید مجرب و با سابقه به صورت جامع طراحی شده است تا دانش پذیران پس از پایان دوره با مسائل و موضوعات و دانش به روز خانه داری هتل آشنایی لازم و کافی را پیدا کنند.

فردی که به عنوان یک خانه دارد هتل فعالیت می کند باید توانایی کار در ساعات و روزهای مختلف از جمله صبح ، شب ، آخر هفته و تعطیلات را داشته باشد. این شغل از آن دسته شغل هایی است که بخشی از زندگی فرد می شود و به همین دلیل باید روحیه و توانایی لازم برای فعالیت در این شغل را داشته باشید. اگر جز آن دسته از افرادی هستند که توانایی انجام چند وظیفه به طور هم زمان را دارید و از مرتب کردن و سازماندهی منظم و سریع اتاق ها لذت می برید، این شغل دقیقا مناسب شماست. این شغل به توجه زیاد به جزئیات نیاز دارد، پس اگر در کنار خصوصیات قبلی توجه به جزئیات و مرتب کردن همه چیز برایتان لذت بخش است ، در دسته افرادی قرار می گیرید که این شغل کاملا برای شما مناسب است.

یک خانه دارد هتل به دلیل نوع شغل خود باید با انواع مواد شیمیایی تمیز کننده کار کند. ممکن است که در فصل هایی از سال که فصل مسافر است و رفت و آمد به هتل زیاد است ، به عنوان یک خانه دارد هتل بیشتر روز کار روی پا باشید. از طرف دیگر باید از کلیه سیاست های ایمنی هتل و مراقبت از مهمان اطلاع کامل داشته و طبق دستورالعمل های هتل این موارد را رعایت کنید. در کنار این موارد مهارت های ارتباطی ارائه سرویس به مشتری نیز از جمله ویژگی هایی است که یک خانه دارد هتل باید از آن برخوردار باشد.

خدمات خانه داری در هتل ها یکی از مهم ترین سرویس هایی که در یک هتل انجام می شود. نظافت و پاکیزگی هتل به عهده یک خانه دار هتل است. بعضی از افراد بخش خانه داری را قلب صنعت هتلداری می دانند، زیرا اگر اتاق های یک هتل تمیز نباشند، ان هتل هیچ اعتبار و ارزشی از نظر یک مهمانان نداشته و کسی به ماندن در آنجا علاقه ای ندارد. به همین دپارتمان خانه داری هتل بیشترین تعداد نیروی انسانی را دارد. هیچ هتلی نیست که چنین بخشی را نداشته باشد و تمام هتل ها خدمات خانه داری دارند. به همین دلیل پیدا کردن شغل در این حرفه نسبت به سایر بخش های هتل بسیار آسان تر است. البته باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که افرادی که آموزش خانه داری هتل را در موسسات و مراکز معتبری  دیده باشند معمولا برای انتخاب شدن در اولویت قرار دارند.

گروه آموزشی صبادرس دوره های خود را تحت استانداردهای بین المللی کشور برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده از طرف این سازمان را اجرا میکند . هنرجویان پس از اتمام دوره میتوانند در آزمون دوره شرکت کرده و در صورت قبولی مدرک مربوطه را دریافت کنند .

آموزش خانه داری و اتاقدارهتل

✅آموزش خانه داری و اتاقدار هتل برای چه کسانی مفید است؟

 این دوره برای مدیران، متصدیان، کارمندان و کلیه افراد شاغل در هتل ها، برای افراد خانه دار در هتل ها، کارآفرینان و علاقمندان به راه اندازی هتل ها ، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های هتلداری و گردشگری، مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای و کلیه رشته های مرتبط با صنعت هتلداری و گردشگری مفید می باشد.

امید است با اجرای این استاندارد علاوه بر تامین رضایت میهمانان، اشتغال زایی نیز افزایش یافته و موجبات سرمایه گذاری در این صنعت بیشتر فراهم گردیده و سفر های ایمن در محیط های امن  افزایش یابد و خاطره ای خوش برای مسافران رغم بخورد

مطالب مرتبط
آموزش حضوری پرتکل بهداشتی 3 دقیقه

آموزش حضوری پروتکل بهداشتی ویژه اماکن پذیرایی و اقامتی

صبادرس

آموزش حضوری پروتکل بهداشتی ویژه اماکن پذیرایی و اقامتی آموزش پروتکل بهداشتی –رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی و همچنین بهداشت اماکن همیشه از موارد قابل بحث در اماکن اقامتی و پذیرایی بوده است و هر مهمان یا مسافری کمتر به بهداشت اماکن اقامتی و پذیرایی اعتماد داشته و دلیل بسیاری از شکایت ها عدم […]

میزبان رستوران 3 دقیقه

آموزش میزبان و سرمیزبان رستوران (گارسون- ویتر)

صبادرس

میزبان رستوران: میزبانی و اصول تشریفات، جزو مهم ترین عوامل کسب رضایت مشتری در یک رستوران است. کاملا درست است که عواملی مانند کیفیت غذا یا قیمت غذاها مهم اند، اما آیا تا به حال به اهمیت تشریفات توجه کرده اید؟ تشریفات مجموعه ای از تمام اقداماتی است که یک رستوران توسط کادر خود برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان