ثبت نام کارگاه فنون پذیرایی و تشریفات آغاز شد همین الان ثبت نام کن!!

آموزش میزبان و سرمیزبان رستوران (گارسون- ویتر)

میزبان رستوران

میزبان رستوران: میزبانی و اصول تشریفات، جزو مهم ترین عوامل کسب رضایت مشتری در یک رستوران است. کاملا درست است که عواملی مانند کیفیت غذا یا قیمت غذاها مهم اند، اما آیا تا به حال به اهمیت تشریفات توجه کرده اید؟ تشریفات مجموعه ای از تمام اقداماتی است که یک رستوران توسط کادر خود برای احترام بیشتر به مشتریان و ارائه خدمات بهتر به آنها انجام می دهد.

دانستیم که تشریفات و نحوه میزبانی با احترام به مشتری رابطه مستقیم دارد. افراد، محلی را برای صرف وعده های غذایی یا گذراندن قرار های دوستانه و کاری انتخاب می کنند که  بیشترین احترام را به آنها بگذارند. قطعا اگر روزی به رستورانی بروید و رفتار پرسنل زننده باشد، حتی اگر کیفیت غذای آنجا عالی باشد هرگز دیگر پا در آن محل نمی گذارید. فکر میکنم اهمیت میزبانی و رعایت اصول تشریفات را به خوبی دانستید. در ادامه این موضوعات را بیشتر مورد بحث قرار می دهیم.

میزبان چه کسی است؟

میزبان فردی است که در بدو ورود به رستوران برای خوش آمدگویی به استقبال شما می آید. با شما صحبت می کند و شما را به سمت میز مورد نظر راهنمایی می کند. منو را در اختیارتان می گذارد و سفارش شما را دریافت می کند. وظیفه سرو غذاها بر روی میز نیز بر عهده میزبان است. او در نهایت رضایت شما از خدمات ارائه شده را می سنجد و تا درب خروجی شما را بدرقه می کند. میزبان کسی است که تمامی اصول تشریفات یک رستوران را به خوبی آموخته و آنها را در برخورد با مشتری رعایت می کند.

محتوای دوره میزبان رستوران

  • آشنایی با اصول پذیرایی و استانداردهای سرویس دهی
  • آشنایی با انواع سرویس های پذیرایی (آمریکایی، فرانسوی و…)
  • آشنایی با روش های صحیح برخورد با مشتری و تاثیر فن بیان در تکریم میهمان
  • آشنایی با روش های صحیح حمل و سرو غذا و نوشیدنی در کافه و رستوران
  • آشنایی با مهارت های رفتاری در خوش آمدگویی و بدرقه میهمان
  • آشنایی با وظایف تخصصی ویتر و نحوه ارتباط با آشپزخانه و بار
میزبان رستوران

سرفصل های دوره آموزش مجازی سر میزبان رستوران:

+ استقبال و بدرقه از مهمانان رستوران
+ راهنمایی میهمان در انتخاب غذا و نوشیدنی
+ کمک به میزبانان رستوران در ارایه غذا و نوشیدنی های خاص
+ سر پرستی و نظارت بر کار پرسنل زیر مجموعه خود
+ آموزش تخصصی به پرسنل زیر مجموعه خود
+ نظارت کامل بر استیشن مربوط به خود
+ انتقال نظرات و پیشنهادات مهمانان به مقام مافوق
+ بکارگیری زبان انگلیسی در سر میزبانی رستوران
+ تهیه گزارش کار و ارائه به مقام مافوق

مطالب مرتبط
آموزش حضوری پرتکل بهداشتی 3 دقیقه

آموزش حضوری پروتکل بهداشتی ویژه اماکن پذیرایی و اقامتی

صبادرس

آموزش حضوری پروتکل بهداشتی ویژه اماکن پذیرایی و اقامتی آموزش پروتکل بهداشتی –رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی و همچنین بهداشت اماکن همیشه از موارد قابل بحث در اماکن اقامتی و پذیرایی بوده است و هر مهمان یا مسافری کمتر به بهداشت اماکن اقامتی و پذیرایی اعتماد داشته و دلیل بسیاری از شکایت ها عدم […]

آموزش خانه داری و اتاقدارهتل 4 دقیقه

آموزش خانه داری و اتاقدارهتل

صبادرس

آموزش خانه داری و اتاقدارهتل آموزش خانه داری و اتاقدارهتل: شغل خانه داری هتل از آن دسته مشاغلی است که به یک فردی حرفه ای و دلسوز برای نگهداری از اتاقها، مراقبت از مهمانان و سایر موارد مربوط به مرتب بودن اتاق های هتل نیاز دارد. یک خانه دار هتل در درجه اول وظیفه مرتب […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان