ثبت نام کارگاه فنون پذیرایی و تشریفات آغاز شد همین الان ثبت نام کن!!

آموزش انتظامات و حراست (نگهبانی)

آموزش انتظامات و حراست

آموزش انتظامات و حراست (نگهبانی)-امروزه حراست و نگهبانی به عنوان یکی از شغل های خاص ، تشریفاتی و حساس در هر شرک و سازمانی می باشد. این افراد اولین کسانی هستند که از همکاران ، مدیران ، مهمانان و ارباب رجوع استقبال می کنند. این شغل هم نیاز به اخلاق حرفه ای و ادب و صبر و متانت دارد و هم به هوش سرشار جهت حفظ و حراست از مجموعه را باید داشته باشد.

از این رو آموزش می تواند به همکارانحراست و نگهبانی کمک کند که هم وظایف عمومی و همچنین وظایف تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

این دوره برای چه کسانی کاربرد دارد؟

  • نگهبانان شرکت های بزرگ و کوچک
  • مدیران حراست
  • حراست و نگهبانی ادارات دولتی و سازمان ها
  • حراست و نگهبانی بیمارستان ها
  • انتظامات و نگهبانی فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای
  • نگهبان و انتظامات برج های مسکونی
  • انتظامات و حراست برج های اداری و تجاری
آموزش انتظامات و حراست

محتوای دوره آموزش انتظامات و حراست

  • اهمیت و ضرورت حفاظت فیزیکی در سازمان ها
  • شرح وظایف انتظامات
  • حفاظت پیرامونی یا حفاظت فیزیکی
  • آسیب ها و تهدیدهای نگهبانی و حراست
  • مهارت های حرفه ای کارکنان انتظامات و حراست
  • اصول نگهبانی و مراقبت
  • کنترل عبور و مرور
  • انواع بازرسی و مراقبت
  • اصول گشت زنی
  • افراد مظنون ونحوه برخورد باآنان
  • مشاهده و گزارش نویسی
  • واکنش اضطراری و مدیریت حوادث
  • اخلاق نگهبانی و عوامل موثر در اقتدار
  • امانت داری و سلامت رفتاری
  • مهارت های مشتری مداری، حسن برخورد، احترام و جذب
  • بهداشت روانی و مدیریت استرس
  • اصول اطفاء حریق
  • امداد رسانی و کمک های اولیه

درخواست برگزاری دوره به صورت اختصاصی

با توجه به اینکه هر سازمان و شرکتی نسبت به مکان درب های ورودی و خروجی تعداد ارباب رجوع و میزان حساسیت مکانی نیازمند آموزش خاص و طراحی دوره بخصوص می باشد لذا هر ارگان و مجموعه می بایست جهت آموزش تخصصی از گروه صبادرس درخواست مدرس نماید.

در صورت نیاز به آموزش طبق محتوای پیشنهادی و یا محتوای خودتان با شماره تلفن ۹۱۰۱۶۹۹۴-۰۲۱ تماس بگیرید و یا عدد هفت را به شماره ۰۹۱۹۴۹۸۸۵۳۹ ارسال نمایید.


درخواست آموزش در محل شرکت ها و سازمان ها

انتخاب آموزش هاضروری
اگر به آموزش دیگری نیاز دارید اینجا بنویسید

مطالب مرتبط
پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری 3 دقیقه

 پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری( ۲۰ گام کاربردی برای)

صبادرس

  پذیرایی حرفه ای آبدارچیان و مهمانداران اداری( ۲۰ گام کاربردی برای) – پذیرایی رسمی  خوب و فوق العاده آبدارچیان و کارکنان خدمات اداری باید استانداردهای لازم را یاد بگیرند و آگاهی خود را از توسط  آموزش ارتقاء دهند. برای این منظورصبادرس جهت توسعه منابع انسانی، آموزش های کاربردی خود را در سراسر ایران برای […]

پذیرایی اداری و رسمی 3 دقیقه

آموزش پذیرایی رسمی و تشریفات اداری | آداب و نحوه پذیرایی اداری

صبادرس

آموزش پذیرایی و تشریفات اداری و رسمی | آداب و نحوه پذیرایی اداری روش پذیرایی کردن آداب و تشریفات خاص خود را دارد و در هر محیطی آموزش متناسب با خود را می طلبد مثلاً آموزش پذیرایی اداری و رسمی، هتل، روش پذیرایی رستورانی، فضاهای گردشگری، پذیرایی در شرکت و سازمانها… همچنین در آموزش پذیرایی اصولی و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان