دوره فروشندگی حرفه ای: یک فروشنده و یا کارشناس واحد فروش، می بایست مهارت متقاعد سازی مشتری و مخاطب را داشته باشد. مهارت پرزنت و معرفی محصول و خدمات می...
دوره سخنرانی و فن بیان در محیط کاری: مهارتی است که نحوه بیان کلمات و توانایی گفتگوی ما را به سطحی میرساند که میتوانیم بیشترین تأثیر را بر مخاطبانمان داشته...
آموزش اصول و فنون مذاکره: شما چه بخواهید و چه نخواهید، به هر حال یک مذاکره کننده هستید. مذاکره یک حقیقت زندگی است، بنابراین دانستن تکنیک ها و اصول فنون...
میزبان رستوران: میزبانی و اصول تشریفات، جزو مهم ترین عوامل کسب رضایت مشتری در یک رستوران است. کاملا درست است که عواملی مانند کیفیت غذا یا قیمت غذاها مهم اند،...
چرا برندسازی شخصی؟ آموزش برند شخصی: از زمانی که تام پیترز میگفت «هر انسان باید خودش را مانند یک شرکت اداره کند» بیش از دو دهه گذشته است. گسترش شبکههای...
جدیدترین نظرات